قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی سایت فایل

استفاده از فروشگاه اینترنتی سایت فایل  به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط  ذیل تلقی می گردد:

قوانین عمومی:

کلیه فعالیت سایت؛ سایت فایل منطبق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

 سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

وب سایت ؛ سایت فایل  به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. پس این اطمینان را به شما میدهیم که با خیال راحت و آسوده اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت کاملا صحیح وارد نمایید و خرید انجام دهید.

سایر قوانین و مقررات سایت؛ سایت فایل:

قانون ۱: سایت ؛ سایت فایل تنها در جهت استفاده علمی؛ فایل را در اختیار دانشجویان ودانش پژوهان قرار می دهد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده مشتری ندارد.

قانون ۲: سایت ؛ سایت فایل در قبال دریافت هزینه از مشتری ؛ ملزم به دراختیار گذاشتن فایل به مشتری می باشد مشتری نیز باید هزینه را به طور کامل پرداخت نمایید.

قانون ۳: سایت؛ سایت فایل به شما این اطمینان را میدهد چنانچه فایلی دارای صاحب اثراست و صاحب اثر درخواست حذف فایل را داشته باشد با ارائه مدرک که حق مالکیت از آن ایشان می باشد فایل مورد نظر را حذف خواهد کرد

قانون ۴: وجه دریافت شده قابل برگشت نیست مگر این که فایل مورد نظر شما با عنوان درسی مغایرت داشته باشد و یا کیفیت فایل برای استفاده مناسب نباشد.در این صورت سایت؛ سایت فایل با بررسی فایل مورد نظر چنانچه موارد مغایرت را تایید کرد مبلغ مورد نظر را طی مدت زمان ۷۲ ساعت عودت خواهد داد.

قانون ۵: در سایت ؛ سایت فایل کاربر بعد از پرداخت و خرید فایل لینکی به ایمیل ایشان ارسال خواهد شد که مدت زمان لینک ۴۸ ساعت می باشد چنانچه این مدت زمان پایان یابد و کاربر برای دانلود اقدام نکرده باشد و لینک منقضی شده باشد مجددا فایل مورد نظر را می بایست خریداری نمایید امکان ارسال مجدد وجود ندارد مگر در شرایط خاص (عدم دسترسی به اینترنت و یا خرابی ناگهانی سیستمی که با آن وارد شده اند)

قانون ۶: درصورت وارد کردن اطلاعات اشتباه از جمله ایمیل نام و نام خانوادگی و…..به هنگام خرید سایت فایل هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارائه فایل مورد نظر شما ندارد زیرا همیشه دو بار لینک دانلود به کاربر ارائه میگردد یکی درهنگام خرید و به صورت آنی بعد از پرداخت و دیگری به ایمیل که چنانچه کاربر موفق به دانلود در هنگام خرید نشد ازطریق لینک دانلودی که به ایمیل ارسال شده اقدام به دانلود نمایید چنانچه ایمیل و سایر موارد به اشتباه و ناصحیح وارد شود دریافت لینک امکان پذیر نمی باشد و سایت , سایت فایل مسئولیت این امر را نمی پذیرد.

قانون ۷: کاربران گرامی هنگام ارسال نظر انتقادات و پیشنهادات ادب و نزاکت را رعایت نموده در غیر این صورت مشمول بار حقوق خواهند گردید.

قانون ۸: کاربر گرامی هنگام خرید فایل لطفا به توضیحات فایل توجه فرمایید چنانچه بدون مطالعه توضیحات فایل فایلی را جابه جا خریداری کرده باشید مسئولیت این بی توجهی با خود کاربر می باشد و سایت؛ سایت فایل تعهدی ندارد.

قانون ۹: سایت فایل  موظف است که به مشکلات کاربران در زمینه خرید و دانلود نهایتا تا ۷۲ ساعت پاسخگو باشد.

قانون ۱۰: هرگونه نفوذ اطلاعاتی هک و یا ایجاد اختلال در سایت فایل پیگرد قانونی دارد.

قانون ۱۱: تمامی حقوق برای سایت , سایت فایل  محفوظ می باشد. و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.