دانلود pdf جزوه درس ارتباطات و نوآوری
کاربران و دانشجویان گرامی فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه درس ارتباطات و نوآوری رشته آموزش و ترویج کشاورزی دانشگاه پیام نور می باشد. این فایل شامل ۱۴۲ صفحه مطالب بسیار سودمند است که هم اکنون آماده دانلود است که امیدواریم مفید واقع شود. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت فایل خریداری و دانلود نمایید.
جزوه درس ارتباطات و نوآوری
یکی از مهم ترین منابع در زمینه ارتباطات و نوآوری کتاب دکتر مهناز محمدزاده، حسین شعبانعلی فمی و جبرئیل فرزانه می باشد
که جزوه ای که ما در اختیار شما قرار داده ایم مطابق با همین کتاب هست.
این جزوه توسط گروه مدیریت اقتصاد کشاورزی دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ تهیه شده است
و با بیان مباحث مربوط به مدیریت ارتباطات و نوآوری به دنبال کاربرد آنها در بخش کشاورزی و کاهش
هزینه های تولید و افزایش اشتغال و بهره وری می باشد.
دنیای امروز، عصر تغییر است. بنابراین سازمان ها جهت بقا و پیشتازی در بازارها می بایست به دنبال راهکارهای جدید باشند
تا بتوانند کالا و خدمات را با حداقل هزینه و با کیفیت برتر متناسب با نیازها و سلیقههای مشتریان خود ارائه نمایند.
نوآوری یکی از واژههایی است که امروزه به کرات در فضای کسبوکار، مدارس، دانشگاهها و حتی محیطهای اجتماعی مختلف شنیده میشود.
اما به راستی این مفهوم که پیوندی تنگاتنگ با مفاهیمی مانند خلاقیت، فناوری، اختراع و اقتصاد دانشبنیان دارد، به چه معنا است؟
نوآوری ریشه در واژه لاتین «Innovare» داشته و به صورت کلی، به معنای «ایجاد یک چیز جدید» است.
«مایکل پورتر»، از صاحبنظران حوزه فناوری، نوآوری و مدیریت، پیرامون ماهیت نوآوری میگوید:
«شرکتها با نوآوری به مزیتی رقابتی میرسند که هم فناوریهای جدید و هم روشهای جدید انجام کارها را در بر میگیرد.»
باید دقت داشت که نوآوری صرفاً درباره محصولات تولیدی نبوده و خدمات به عنوان بخشی عظیم از اقتصاد جوامع را نیز در بر میگیرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.